Рандом хеадер имаге ... Освежи фор море!

Витамин Д и К за здраве кости и артерија

29. јуни 2009 би др Гари Гордона

Витамин Д и К су масноће топљиви витамини сви ми имамо потребу за оптималну циркулацију користи. Бити експерт за ОСТЕОПОРОЗЕ и болести срца је напредна знања о К-2 пружа.

Иза костију одбране је од виталног значаја за ефикасно доза К-2, и све хранљиве материје синергистичко да побољшате Витамин К-2 користи. Будите први у својој породици до 90 са меким артерија и тешко кости. Узми га са Витамин Д3 (5000 ИУ) дневно за најбоље резултате, а затим ограничити унос калцијума је само довољно да се успостави равнотежа фосфора смо сви конзумирати дневно, што у просеку износи 500 мг калцијума дневно. Највише троше око 800 мг калцијума и фосфора 1300 мг дневно, тако да узимање 500 мг као добар додатак је правилан дози, не огромне дозе погрешно препоручује од стране оних који не знају чињенице. Артерија сви добили Калцифициране као што смо доби, осим ако не исправно цео програм.

Такође не узимају калцијум без истој дози и магнезијум, као што се налазе у најбољем више доступан било где по сваку цену, КМ (ван било више) . На располагању само по себи у теглама од 180 таблета, или у 9 пилуле пакета Иза Цхелатион који такође елиминише срчаног напада већ дуги низ година у мом пацијената.

Гари Ф. Гордон МД, ДО, МД (Х)
Председник, Гордана Институт за истраживање
ввв.гордонресеарцх.цом

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Витамин Д Витамин К и тим до Доњи ЦВД ризика
Дуговечност медицина преглед
од Лара Пизорно, МДив, МА, ЛМТ
хттп://ввв.лмревиев.цом/артицлес/ВитаминД-ВитаминК_парт2.хтмл

Сажетак
Јака корелација су приметили између кардиоваскуларних болести и ниске густине костију / остеопороза-везе толико јака да је присуство једне врсте патологије сматра вероватно предиктор друге. Ово потенцијално узрочна веза довела је до хипотезе да су ти услови деле основне механизме. Недавни напредак у нашем разумевању поздравни улоге играју витамина Д3 и витамина К2 у васкуларне и здравље костију пружају подршку за ову хипотезу, уз увид у кључни метаболичких поремећаја у основи кардиоваскуларних болести и остеопорозе.

Део сам овог прегледа тренутне сумира истраживања повезују недостатак витамина Д за кардиоваскуларне болести, физиолошких механизама основних витамина Д'с кардиоваскуларних ефеката, као и водећи препоруке витамина Д истраживача за знатно веће додатне дозе про-хормон. ИИ део критике витамина К везу кардиоваскуларне болести, начина на који витамина Д и витамина К пар до спречавања запаљења, васкуларне калцификације и остеопорозе, и неопходност обезбеђивања витамина К, заједно са витамина Д и да предупреди негативне ефекте повезане са хипервитаминосис Д , који укључују васкуларни и други калцификације меких ткива.

Део И: Недостатак витамина Д - нетрадиционалних фактора ризика за кардиоваскуларне болести

Увод
Ризик од кардиоваскуларних болести и остеопорозе и значајно повећава са годинама. Чак и након прилагођавања за старост, јаке корелације су приметили између кардиоваскуларне болести (укључујући атеросклерозе, коронарне болести срца, конгестивне срчане инсуфицијенције, хипертензије, инфаркта и периферних артерија болест) и ниске густине костију и остеопорозе-везе толико јака да је присуство једног тип патологије сматра вероватно предиктор друге. Ово очигледно узрочна веза довела је до хипотезе да су ови услови деле основне механизме. Недавни напредак у нашем разумевању поздравни улоге играју витамина Д3 и витамина К2 у васкуларне и здравље костију пружају подршку за ову хипотезу, уз увид у кључни метаболичких поремећаја у основи кардиоваскуларних болести и остеопорозе. Овај чланак се фокусира на ефекте витамина Д дефицита на кардиоваскуларне болести и механизама путем којих витамина Д довољности промовише здравље кардиоваскуларног система.

Витамина Д и кардиоваскуларне болести
Технички, витамина Д није "витамина". Његова метаболичких производа, цалцитриол је сецостероид хормона који утиче на више од 2.000 гена у организму (око 10% људског генома). Тренутна истраживања подразумева недостатак витамина Д, као главни фактор у патологију, не само кардиоваскуларних болести (ЦВД) је фокус овог прегледа, али најмање 17 врста рака, дијабетеса, аутоимуне болести, остеопороза, остеоартритис, хроничних болова, парадентозе , сарцопениа, депресије и још много тога. Убрзано расте број објављених студија недавно везу недостатак витамина Д са готово свим облицима КВО, укључујући и артериосклерозе, атеросклерозе, хипертензија, коронарна болест, цонгестиве срце неуспех, периферних артерија болест, инфаркт миокарда и мождани удар.

Инфаркт миокарда
Серум 25 (ОХ) Д (25 хидрокивитамин Д или цалцидиол, пред-хормон који производи хидроксилацијом од холекалциферол у јетри и форму мери у крви да се процени витамина Д статуса) недавно је показано да буде независна предиктор морбидитета КВО и морталитет. Проспективна студија обухвата 18,225 људи, старосне доби од 40-75 година у основе (април 1993), а затим за 10 година, открили да мушкарци дефицитарни у 25 (ОХ) Д (серуму ≤ 15 нг / мл или 37,5 нмол / л [за конвертовање нг / мл до нмол / л, помножимо са 2.496]) били су на знатно повећан ризик за инфаркт миокарда (релативни ризик 2.09) у поређењу са онима који сматрају да је довољно у 25 (ОХ) Д (≥ 30 нг / мл [75 нмол / л ]). Чак и људи са средњим 25 (ОХ) Д нивоа (22.6-29.9 нг / мл [или 56.4-74.6 нмол / л]) су на повишеним ризиком (РР, 1.60) у односу на оне са довољно 25 (ОХ) Д нивоима.

Периферне артеријске болести
Остале НХАНЕС ИИИ у вези истраживања показују инверзан однос између 25 (ОХ) Д у серуму и преваленцу периферне артеријске болести (ПАД), који је повезан са 2-овчињака повећање учесталости срца фаилуре.19 У овој анализи национално представника података из 4.839 учесника, укључујући бели, црни и хиспано националности, преваленца однос ПАД-а за најниже у односу на највише 25 (ОХ) Д квартил (<17,8 и 29,2 ≥ нг / мл [44.4 и 72.8 нмол / л], односно ) је 8,1% у односу на 3.7%.

Хипертензија и хипертрофија срца
Недостатак витамина Д повезан са срчаним хипертрофија и хипертензије код људи и животиња студије. Витамин Д рецептора израз је повећана у миоцитес, фибробластима и нетакнута коморе миокарда у хипертрофична срца и 1-α хидроксилазе и 24-хидроксилазе, два ензима укључених у метаболизам и синтезу 1,25 дихидрокивитамин Д цалцитриол (, активно облик витамина Д), су такође присутне у срцу, што за локалну производњу биоактивних Д3 од 25 (ОХ) Д.
У животињским студијама, мањак витамина Д доводи до хипертензије и хипертрофије срчане и, док је третман са витамина Д аналогне, парицалцитол, поништава срчане хипертрофије. ДЦР нокаут миша експонати хипертензије и хипертрофије срчане. Код људи, низак ниво кружи витамина Д3 код болесника са хроничном бубрежном инсуфицијенцијом на дијализи су повезане са леве коморе хипертрофије и лечење допунске витамина Д3 резултате у побољшање од хипертрофије. Све горе сугерише да је кључ компоненти потребних за функционисање 1,25 дихидрокивитамин Д зависе од система сигнализације су присутни у људском срцу и да обезбеђује анти-хипертрофична систем, који је појачан у протецтивели срца хипертрофије.

comments… read them below or add one } (2 коментара ... прочитајте их испод или додати једну )

Тоби 3. јули 2009 ат 5:42 пм

Уколико сте заинтересовани за витамина Д требало би да се поглед на хттп://ввв.витаминД3ворлд.цом канадски Цанцер Социети сада препоручује да свако узме витамина Д за спречавање рака. Сајт је добар прегледе података и нуди нове припрема витамина Д у микро-пилула формулација. Пилуле су формулисане са целулозе која апсорбује воду врло брзо. Ово осигурава да пилула паузе веома брзо да обезбеди максималну апсорпцију. Микро пилула је мали и неукусан. Многи таблета витамина Д на тржишту имају веома лоше особине распада што доводи до лоше апсорпције.
Сајт такође нуди за снабдевање купаца са бесплатним снабдевање 400ИУ за своју децу и она такође има добре вести.

Јамес Килдаре Јануар 28, 2010 ат 3:22

Ове болести болна и људи који пате од њега пати велику сталне болове изазване узимање лекова који су опиоиди опојних дрога, као што су Цодеине, лортаб, Вицодин, хидроцодоне, Дарвон, који су веома ефикасни у сузбијању бола који изазива болест, надамо се да да људи заштите и знају финдрконлине адекватно информисани, као и белешке на вашем сајту.

Оставите коментар

Претходни пост:

Следећи пост: