Vitamin D og K er fettløselige vitaminer vi alle trenger for optimal sirkulasjon fordeler. Bli ekspert på osteoporose og hjertesykdom som avansert kunnskap om K-2 gir.
Utover Bone Defense er avgjørende for effektiv dose av K-2, og alle synergistiske næringsstoffer for å styrke Vitamin K-2 fordeler. Vær den første i familien til å nå 90 med blodårene myke og harde bein. Ta det med vitamin D3 (5000 IE) daglig for best resultat, og begrenser kalsiuminntaket til akkurat nok til å balansere fosfor vi alle bruker hver dag, som i gjennomsnitt er 500 mg kalsium om dagen. De fleste bruker rundt 800 mg kalsium og 1300 mg fosfor daglig, så tar 500 mg som et godt supplement er riktig dose, ikke store doser feilaktig anbefalt av dem som ikke kjenner til fakta. Arteriene alle får forkalkede idet vi alderen med mindre du gjør hele programmet riktig.
Også ikke ta kalsium uten samme dose av Magnesium, som finnes i de beste flere tilgjengelige overalt til enhver pris, BAM (Beyond Any Multiple). Ledige av seg selv i glass på 180 tabletter, eller i det 9 pillen pakker med Utover Chelation som eliminerer også hjerteinfarkt for år nå i mine pasienter.
Garry F. Gordon MD, DO, MD (H)
President, Gordon Research Institute
www.gordonresearch.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vitamin D and vitamin K Team Opptil Nedre CVD Risiko
Longevity Medicine Review
av Lara Pizzorno, MDiv, MA, LMT
http://www.lmreview.com/articles/VitaminD-VitaminK_part2.html
Abstract
Sterke korrelasjoner har vært notert mellom hjerte-og karsykdommer og lav bentetthet / benskjørhet-tilkoblinger så sterk at tilstedeværelsen av én type patologi er ansett som en sannsynlig prediktor for den andre. Denne potensielt årsakssammenheng har ført til hypotesen om at disse forholdene deler kjernen mekanismer. Nylige framskritt i vår forståelse av gratis roller spilles av vitamin D3 og vitamin K2 i vaskulær og bein helse gir støtte for denne hypotesen, samt innsikt i sentrale metabolske dysfunksjoner underliggende hjerte-og karsykdommer og osteoporose.
Del I av denne gjennomgangen oppsummerer nåværende forskning knytter vitamin D-mangel til kardiovaskulær sykdom, de fysiologiske mekanismene underliggende vitamin D's kardiovaskulære effekter, og ledende vitamin D forskernes anbefalinger for betydelig høyere ekstra doser av pro-hormonet. Del II gjennomgår vitamin K tilkoblingen til hjerte-og karsykdommer, de måtene som vitamin D og vitamin K paret opp for å unngå betennelse, vaskulær forkalkning og osteoporose, og nødvendigheten av å gi vitamin K sammen med vitamin D for å utelukke bivirkninger forbundet med hypervitaminose D , som inkluderer vaskulær og annet bløtvev forkalkning.
Del I: Vitamin D-mangel - en ikke-tradisjonell risikofaktor for hjerte-og karsykdom
Innledning
Risiko for både hjerte-og karsykdommer og osteoporose signifikant øker med alderen. Selv etter justering for alder, har sterke sammenhenger blitt notert mellom hjerte-og karsykdommer (herunder atherosclerosis, koronar hjertesykdom, hjertesvikt, høyt blodtrykk, hjerteinfarkt og perifere karsykdom) og lav bentetthet og osteoporose-tilkoblinger så sterk at tilstedeværelsen av en type patologi er ansett som en sannsynlig prediktor for den andre. Denne tilsynelatende årsakssammenheng har ført til hypotesen om at disse forholdene deler kjernen mekanismer. Nylige framskritt i vår forståelse av gratis roller spilles av vitamin D3 og vitamin K2 i vaskulær og bein helse gir støtte for denne hypotesen, samt innsikt i sentrale metabolske dysfunksjoner underliggende hjerte-og karsykdommer og osteoporose. Denne artikkelen fokuserer på effekten av vitamin D-mangel på kardiovaskulær sykdom og mekanismer der vitamin D tilstrekkelig fremmer kardiovaskulær helse.
Vitamin D and cardiovascular disease
Teknisk sett er vitamin D ikke en "vitamin". Den metabolske produkt, kalsitriol, er en secosteroid hormon som påvirker mer enn 2000 gener i kroppen (ca 10% av det menneskelige genomet). Pågående forskning impliserer vitamin D-mangel som en viktig faktor i patologi ikke bare hjerte-og karsykdommer (CVD)-fokus i denne anmeldelsen, men minst 17 varianter av kreft, diabetes, autoimmune sykdommer, beinskjørhet, slitasjegikt, kronisk smerte, periodontal sykdom , sarcopenia, depresjon og mer. Et raskt økende antall nylig publiserte studier link vitamin D-mangel med praktisk talt alle former for CVD, inkludert arteriosklerose, atherosclerosis, hypertensjon, koronarsykdom, hjertesvikt, perifer karsykdom, hjerteinfarkt og hjerneslag.
Hjerteinfarkt
Serum 25 (OH) D (25-hydroksyvitamin D eller calcidiol, før hormonet produseres ved hydroksylering av Cholecalciferol i leveren og skjemaet målt i blodet til å vurdere vitamin D-status) har nylig vist seg å være en selvstendig prediktor for kardiovaskulær sykelighet og dødelighet. En prospektiv studie med 18225 menn, i alderen 40-75 år ved baseline (april 1993) og fulgt i 10 år, fant at menn mangelfull i 25 (OH) D (serum nivå ≤ 15 ng / ml eller 37,5 nmol / L [å konvertere ng / ml til nmol / L, multipliser med 2,496]) var i betydelig økt risiko for hjerteinfarkt (relativ risiko 2,09) sammenlignet med de som anses å være tilstrekkelig i 25 (OH) D (≥ 30 ng / ml [75 nmol / L ]). Selv menn med mellomfag 25 (OH) D-nivåer (22.6-29.9 ng / ml [eller 56.4-74.6 nmol / L]) var på forhøyet risiko (RR, 1,60) sammenliknet med dem med tilstrekkelig 25 (OH) D-nivåer.
Perifer arteriell sykdom
Andre NHANES III-forskning indikerer en invers sammenheng mellom 25 (OH) D i serum og prevalens av perifer arteriell sykdom (PAD), som er forbundet med en 2-fold økning i forekomsten av hjerte failure.19 I denne analysen av nasjonalt representative data fra 4839 deltakere inkludert hvit, sort og spanske etniske, utbredelsen forholdet PAD for laveste, sammenlignet med de høyeste 25 (OH) D kvartil (<17,8 og ≥ 29,2 ng / ml [44.4 og 72.8 nmol / L], henholdsvis ) var 8,1% sammenlignet med 3,7%.
Hypertensjon og Cardiac Hypertrofi
Vitamin D-mangel er assosiert med hjerte-hypertrofi og hypertensjon i dyr og mennesker studier. Vitamin D-reseptor uttrykket er økt i myocytes, fibroblaster og intakt ventrikkel myokard av hypertrofisk hjerte, og 1-α hydroksylase og 24-hydroksylase, de to enzymer involvert i syntese og metabolisme av 1,25 dihydroxyvitamin D (kalsitriol, den aktive form av vitamin D), er også til stede i hjertet, slik at for lokal produksjon av bioaktive D3 fra 25 (OH) D.
I dyrestudier fører vitamin D-mangel både høyt blodtrykk og hjerte-hypertrofi, mens behandling med vitamin D-analog, paricalcitol, rygger kardial hypertrofi. Den VDR knockout mus utstillinger hypertensjon og hjertesvikt hypertrofi. Hos mennesker er lavt sirkulerende nivåer av vitamin D3 hos pasienter med kronisk nyresvikt i dialyse knyttet ventrikkelhypertrofi, og behandling med supplerende vitamin D3 resultater i forbedring av hypertrofi. Alle ovenfor tyder på at viktige komponenter som kreves for en funksjonell 1,25 dihydroxyvitamin D-dependent signaling system finnes i menneskets hjerte, og at det gir en anti-hypertrofisk system, som er beskyttende forsterkes i hjertestans hypertrofi.



































comment… read it below or add one } (1 kommentar ... lese det under eller legg til en)
Hvis du er interessert i vitamin D, bør du ta en titt på http://www.vitaminD3world.com Canadian Cancer Society nå anbefaler at alle tar vitamin D for å forebygge kreft. Området har gode oppsummeringer av data og tilbyr en ny forberedelse av vitamin D i en mikro-pille formulering. Pillene har blitt formulert med cellulose som absorberer vannet svært raskt. Dette sikrer at pillen bryter opp svært raskt for å gi maksimal absorpsjon. Mikro pillen er bittesmå og smakløst. Mange vitamin D piller på markedet har svært dårlig oppløsning egenskaper som resulterer i dårlig absorpsjon.
Nettstedet tilbyr også å forsyne kundene med en gratis levering av 400IU for sine barn, og den har også en god nyhetsbrev.