Τυχαία κεφαλίδας εικόνας ... Ανανέωση για περισσότερα!

Βιταμίνη D και K για υγιή οστά και οδικές αρτηρίες

29 Ιουνίου 2009 από τον Δρ Garry Gordon

Βιταμίνη D και Κ είναι λιποδιαλυτές βιταμίνες όλοι έχουμε ανάγκη για τη βέλτιστη οφέλη κυκλοφορία. Είναι ο ειδικός στην οστεοπόρωση και τις καρδιακές παθήσεις ότι προηγμένη γνώση των Κ-2 παρέχει.

Πέρα οστών Άμυνας είναι ζωτικής σημασίας για την αποτελεσματική δόση του Κ-2, καθώς και όλα τα θρεπτικά συστατικά συνέργειας για την ενίσχυση της βιταμίνης Κ-2 οφέλη. Είναι το πρώτο μέλος της οικογένειάς σας για να φθάσει το 90 με μαλακά αρτηρίες και σκληρό οστά. Πάρτε το με βιταμίνη D3 (5000 IU) ημερησίως για καλύτερα αποτελέσματα, και στη συνέχεια να περιορίσουν την πρόσληψη ασβεστίου σε ίσα-ίσα για να εξισορροπηθεί η φωσφόρου που όλοι καταναλώνουμε καθημερινά, η οποία κατά μέσο όρο είναι 500 mg ασβεστίου την ημέρα. Οι περισσότεροι καταναλώνουν περίπου 800 mg ασβεστίου και 1300 mg φωσφόρου ημερησίως, ώστε λαμβάνοντας 500 mg ως ένα καλό συμπλήρωμα είναι η σωστή δόση, να μην το τεράστιο λάθος δόσεις που συνιστώνται από εκείνους που δεν γνωρίζουν τα γεγονότα. Αρτηρίες όλα να ασβεστοποιημένες καθώς γερνάμε αν δεν κάνω ολόκληρο το πρόγραμμα σωστά.

Επίσης θα πάρετε ασβέστιο δεν την ίδια δόση του μαγνησίου, όπως διαπιστώθηκε κατά τον καλύτερο πολλαπλές διαθέσιμες οπουδήποτε σε οποιαδήποτε τιμή, ΜΠΑΜ (πέρα από κάθε Multiple). Διαθέσιμο από μόνη της σε βάζα των 180 δισκίων, ή στο 9 χάπι πακέτα Πέρα χηλικής ότι εξαλείφει επίσης τα εμφράγματα και χρόνια τώρα σε ασθενείς μου.

Garry F. Gordon MD, DO, MD (H)
Πρόεδρε, Gordon Research Institute
www.gordonresearch.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Η βιταμίνη D και βιταμίνη Κ Ομάδα Έως Κάτω CVD Risk
Μακροβιότητα Ιατρική Review
από Lara Pizzorno, MDiv, MA, LMT
http://www.lmreview.com/articles/VitaminD-VitaminK_part2.html

Abstract
Έχουν σημειωθεί ισχυρή συσχέτιση μεταξύ των καρδιαγγειακών παθήσεων και η χαμηλή οστική πυκνότητα / οστεοπόρωση-συνδέσεις τόσο ισχυρή που η παρουσία ενός τύπου παθολογίας θεωρείται πιθανό προάγγελος του άλλου. Αυτό ενδεχομένως αιτιώδης σχέση έχει οδηγήσει στην υπόθεση ότι οι όροι αυτοί μηχανισμοί πυρήνα μετοχή. Οι πρόσφατες εξελίξεις στην κατανόηση της δωρεάν ρόλους που διαδραματίζει η βιταμίνη D3 και Κ2 βιταμίνης στα αγγειακά και την υγεία των οστών παρέχουν στήριξη για την υπόθεση αυτή, μαζί με την εικόνα των βασικών μεταβολικές δυσλειτουργίες υποκείμενων καρδιαγγειακών παθήσεων και της οστεοπόρωσης.

Μέρος Ι της παρούσας αναθεώρησης συνοψίζει την τρέχουσα έρευνα που συνδέει ανεπάρκεια βιταμίνης D σε καρδιαγγειακά νοσήματα, η φυσιολογικών μηχανισμών που διέπουν τη βιταμίνη D's καρδιαγγειακές επιδράσεις, και οι συστάσεις που οδηγεί τους ερευνητές βιταμίνη D »για σημαντικά υψηλότερο συμπληρωματικές δόσεις των προ-ορμόνη. Μέρος ΙΙ σχόλια της βιταμίνης Κ σχέση με τις καρδιαγγειακές παθήσεις? Τρόπους με τους οποίους η βιταμίνη D και βιταμίνη Κ ζεύγος για την πρόληψη της φλεγμονής, αγγειακή αποτιτάνωση και οστεοπόρωση? Και την ανάγκη εξασφάλισης της βιταμίνης Κ σε συνδυασμό με βιταμίνη D για να αποκλείει δυσμενείς επιπτώσεις που σχετίζονται με υπερβιταμίνωση Α , οι οποίες περιλαμβάνουν και άλλα αγγειακά ασβεστοποίηση των μαλακών μορίων.

Μέρος Ι: Η ανεπάρκεια βιταμίνης D - ένας μη-παραδοσιακές παράγοντας κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο

Εισαγωγή
Κίνδυνο τόσο για καρδιαγγειακή νόσο και η οστεοπόρωση αυξάνει σημαντικά με την ηλικία. Ακόμη και μετά την προσαρμογή για την ηλικία τους, έχουν σημειωθεί ισχυρή συσχέτιση μεταξύ καρδιαγγειακές νόσους (συμπεριλαμβανομένης της αθηροσκλήρωσης, της στεφανιαίας νόσου, συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια, υπέρταση, έμφραγμα του μυοκαρδίου και περιφερική αρτηριακή νόσος) και η χαμηλή οστική πυκνότητα και οστεοπόρωση-συνδέσεις τόσο ισχυρή που η παρουσία ενός είδος της παθολογίας θεωρείται πιθανό προάγγελος του άλλου. Αυτό προφανώς αιτιώδης σχέση έχει οδηγήσει στην υπόθεση ότι οι όροι αυτοί μηχανισμοί πυρήνα μετοχή. Οι πρόσφατες εξελίξεις στην κατανόηση της δωρεάν ρόλους που διαδραματίζει η βιταμίνη D3 και Κ2 βιταμίνης στα αγγειακά και την υγεία των οστών παρέχουν στήριξη για την υπόθεση αυτή, μαζί με την εικόνα των βασικών μεταβολικές δυσλειτουργίες υποκείμενων καρδιαγγειακών παθήσεων και της οστεοπόρωσης. Το άρθρο αυτό επικεντρώνεται στις επιπτώσεις της ανεπάρκειας της βιταμίνης D στην καρδιαγγειακή νόσο και τους μηχανισμούς μέσω των οποίων η επάρκεια βιταμίνης D προάγει την καρδιαγγειακή υγεία.

Η βιταμίνη D και καρδιαγγειακή νόσο
Από τεχνική άποψη, η βιταμίνη D δεν είναι ένα "βιταμίνη". Προϊόν μεταβολισμού του, calcitriol, secosteroid είναι μια ορμόνη που επηρεάζει περισσότερους από 2.000 γονίδια στο σώμα (περίπου 10% του ανθρώπινου γονιδιώματος). Η τρέχουσα έρευνα εμπλέκει ανεπάρκεια βιταμίνης D ως σημαντικού παράγοντα στην παθολογία του δεν είναι μόνο καρδιαγγειακές παθήσεις (CVD)-το επίκεντρο αυτής της αναθεώρησης, αλλά τουλάχιστον 17 ποικιλίες του καρκίνου, του διαβήτη, αυτοάνοσα νοσήματα, οστεοπόρωση, οστεοαρθρίτιδα, χρόνιου πόνου, περιοδοντική νόσος , sarcopenia, κατάθλιψη και περισσότερο. Ένας ταχύτατα αυξανόμενος αριθμός των προσφάτως δημοσιευμένων μελετών σύνδεση ανεπάρκεια βιταμίνης D με σχεδόν όλες τις μορφές της καρδιαγγειακής νόσου, συμπεριλαμβανομένων των αρτηριοσκλήρωση, αρτηριοσκλήρυνση, υπέρταση, στεφανιαία νόσο, συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια, περιφερική αρτηριακή νόσος, έμφραγμα του μυοκαρδίου και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Έμφραγμα του μυοκαρδίου
Ορός 25 (OH) D (25-hydroxyvitamin D ή calcidiol, η προ-ορμόνη που παράγεται από υδροξυλίωση της χοληκαλσιφερόλης στο ήπαρ και τη μορφή που μετράται στο αίμα να αξιολογήσει βιταμίνης D), έχει πρόσφατα αποδειχθεί ότι είναι ένας ανεξάρτητος προγνωστικός δείκτης νοσηρότητας CVD και θνησιμότητα. Μια προοπτική μελέτη με τη συμμετοχή 18.225 ανδρών, ηλικίας 40-75 ετών κατά την έναρξη (Απρίλιος 1993) και στη συνέχεια για 10 χρόνια, διαπιστώθηκε ότι οι άνδρες με ανεπάρκεια 25 (OH) Δ (επίπεδα ορού ≤ 15 ng / mL ή 37,5 nmol / L [για τη μετατροπή ng / mL σε nmol / L, πολλαπλασιάζουμε με 2,496]) ήταν σε σημαντικά αυξημένο κίνδυνο για έμφραγμα του μυοκαρδίου (σχετικός κίνδυνος 2,09) σε σύγκριση με εκείνες που θεωρείται ότι είναι επαρκής σε 25 (OH) D (≥ 30 ng / mL [75 nmol / L ]). Ακόμα και οι άνδρες με ενδιάμεσα 25 (επίπεδα OH) Δ (22.6-29.9 ng / ml [ή 56,4-74,6 nmol / L]) βρίσκονταν σε αυξημένο κίνδυνο (RR, 1,60) σε σύγκριση με εκείνους με επαρκή 25 (επίπεδα OH) Δ.

Περιφερική αρτηριακή νόσος
Άλλα NHANES III που συνδέονται με την έρευνα υποδεικνύει αντίστροφη σχέση μεταξύ 25 (OH) επίπεδα ορού Δ και επικράτηση της περιφερική αρτηριακή νόσο (PAD), η οποία συνδέεται με 2-φορές αύξηση στη συχνότητα εμφάνισης καρδιακής failure.19 Σε αυτή την ανάλυση των αντιπροσωπευτικά σε εθνικό επίπεδο στοιχεία από 4.839 συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένων άσπρο, μαύρο και ισπανόφωνων εθνοτήτων, η επικράτηση του PAD λόγος για το χαμηλότερο, σε σύγκριση με το υψηλότερο 25 (OH) τεταρτημόριο Δ (<≥ 17,8 και 29,2 ng / mL [44,4 και 72,8 nmol / L], αντίστοιχα ) ήταν 8,1% σε σύγκριση με 3,7%.

Υπέρταση και καρδιακή υπερτροφία
Η ανεπάρκεια βιταμίνης D σχετίζεται με την καρδιακή υπερτροφία και υπέρταση σε ζώων και των ανθρώπων μελέτες. Έκφρασης των υποδοχέων της βιταμίνης D είναι αυξημένη στο μυοκυττάρων, ινοβλάστες και ανέπαφα κοιλίας μυοκάρδιο της υπερτροφική καρδιά, και 1-α υδροξυλάσης και 24-hydroxylase, οι δύο ενζύμων που συμμετέχουν στη σύνθεση και το μεταβολισμό των 1,25 dihydroxyvitamin D (calcitriol, η δραστική μορφή της βιταμίνης D), είναι επίσης παρόντες στην καρδιά, επιτρέποντας την τοπική παραγωγή βιοδραστικών D3 από 25 (OH) Δ.
Σε μελέτες σε ζώα, η έλλειψη βιταμίνης D οδηγεί σε τόσο υπέρταση και καρδιακή υπερτροφία, ενώ η θεραπεία με τη βιταμίνη D αναλογική, paricalcitol, αντιστρέφει καρδιακή υπερτροφία. Το ποντίκι knockout VDR εκθέματα υπέρταση και την καρδιακή υπερτροφία. Στους ανθρώπους, τα χαμηλά επίπεδα που κυκλοφορούν της βιταμίνης D3 σε ασθενείς με χρόνια νεφρική ανεπάρκεια που υποβάλλονται σε αιμοκάθαρση που σχετίζονται με την κοιλιακή υπερτροφία, και η θεραπεία με συμπληρωματικά αποτελέσματα βιταμίνη D3 σε βελτίωση της υπερτροφίας. Όλα τα παραπάνω προκύπτει ότι τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για μια λειτουργική 1,25 dihydroxyvitamin D-εξαρτάται από το σύστημα σηματοδοσίας είναι παρόντες στην ανθρώπινη καρδιά και ότι παρέχει ένα αντι-υπερτροφική σύστημα, το οποίο ενισχύεται σε προστατευτική σε καρδιακή υπερτροφία.

comments… read them below or add one } (2 σχόλια ... τα διαβάσετε παρακάτω ή να προσθέσετε ένα)

Toby 3 Ιουλίου του 2009 στις 5.42 π.μ.

Αν σας ενδιαφέρει η βιταμίνη D πρέπει να ρίξετε μια ματιά στο http://www.vitaminD3world.com Η καναδική Αντικαρκινική Εταιρεία συνιστά τώρα ότι όλοι λαμβάνουν βιταμίνη D για την πρόληψη του καρκίνου. Το site έχει καλές περιλήψεις των δεδομένων και προσφέρει μια νέα προετοιμασία της βιταμίνης D σε ένα μικρο-διατύπωση χάπι. Τα χάπια διατυπωθεί με κυτταρίνη που απορροφά το νερό πολύ γρήγορα. Αυτό εξασφαλίζει ότι το χάπι διαλείμματα μέχρι πολύ γρήγορα στη μέγιστη απορρόφηση. Το χάπι είναι πολύ μικρό και άγευστη. Πολλά χάπια βιταμίνης D στην αγορά έχουν πολύ κακή ιδιότητες διάλυση ως αποτέλεσμα την κακή απορρόφηση.
Η ιστοσελίδα προσφέρει επίσης να εφοδιάσει τους πελάτες με δωρεάν παροχή 400IU για τα παιδιά τους και έχει και ένα καλό ενημερωτικό δελτίο.

James Kildare 28 Ιανουαρίου 2010 στις 3:22 pm

Η ασθένεια αυτή είναι επώδυνη και τα άτομα που πάσχουν από αυτή υφίσταται σε μεγάλο βαθμό από τη συνεχή πόνο που προκαλείται από τη λήψη φαρμάκων που είναι τα οπιοειδή ναρκωτικά όπως Κωδεΐνη, Lortab, Vicodin, Hydrocodone, Darvon, που είναι πολύ αποτελεσματικά στην καταστολή του πόνου που προκαλεί η ασθένεια, ελπίζουμε ότι οι άνθρωποι φροντίδα και γνωρίζω findrxonline επαρκώς ενημερωμένος, καθώς και σημειώσεις στο δικτυακό σας τόπο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Προηγούμενη θέση: Βιταμίνη C συνδυασμένη με doxorubicin Αυξημένη Καρκινικός Μέγεθος σε ποντίκια

Επόμενη θέση: Είμαστε όλοι "Ζώντας σε μια θάλασσα Τοξίνες"